De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-R935F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Pien91 17-10-2023

Bevalt erg goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: Samsung SM-R935F

De Samsung Galaxy Watch 6 (gold) 40mm is een erg fijne smartwacht die stij en functionaliteit combineert. Het strakke, moderne ontwerp is zowel aantrekkelijk als praktisch. Ik heb het horloge mogen testen en was zelf in het bezit van een ouder model. Hewel deze smartwacht tevens 40 mm doosnee is, geeft de scherpe rand t.o.v. de ronde rand van oudere modellen meer functionaliteit en een elegante uitstraling.
Het horloge synchroniseert de meestgebruikte apps. De ingebruikname en bediening zijn erg eenvoudig. Er zijn enkele extra opties bij het ontvangen van berichten. Zo kunnen foto's nu geopend worden en spraakberichten worden opgenomen en afgespeeld. Erg fijn!
Kortom de Samsung watch heeft duidelijk een upgrade gekregen en is echt de moeite waard.

Pluspunten

• Elegant
  • Eenvoudige bediening
  • Fijne nieuwe features
  • Laad snel op

Minpunten

• Geen meegeleverde adampter
  • Batterij is snel leeg

n**l@h**l.com 21-09-2023

Geweldige smart watch

Geschreven voor: Samsung SM-R935F

Wat een onwijs gave smartwatch is dit. Voor mij een nieuwe manier van de tijd weten en ook nog bereikbaar zijn. Het horloge ziet er prachtig uit en is niet lomp (ook op smalle pols) het aanzetten van het horloge en de update met het overzetten en koppelen van de telefoon naar het horloge ging heel eenvoudig. Wanneer ik gebeld wordt, kan ik nu met mijn horloge opnemen. Dat is erg handig zeker met een kleine boodschap. Het horloge zorgt ervoor dat ik gezond ga leven. Zo maak ik voldoende stappen per dag en krijg ik voldoende slaap
Voor mij werkt hij echt als een coach. Het opladen gaan eenvoudig en hij is snel vol.

Pluspunten

• Werkt heel goed houd alles goed bij
  • Mijn persoonlijke coach
  • Ideaal om even te bellen voor kleine boodschap

Minpunten

• Batterij had langer mee gemogen